kundesupport & administration

Vil du være en del af en succes, og brænder du for kundesupport og administrative opgaver?

Om os


Krydstogt Eksperten er et familieejet rejsebureau i Lunderskov, 10 km fra Kolding. Vi har været i branchen i mere end 15 år. Vi er 100% dedikerede til krydstogtrejser og er i konstant udvikling og vækst.

Om jobbet


Vi søger en struktureret og systematisk medarbejder til opgaver indenfor kundeservice og rejseadministration. God talforståelse og købmandskab er afgørende i denne stilling.

Du vil arbejde tæt sammen med salgschefen og sælgerne for at sikre, at kunden får en god oplevelse helt fra købstidspunktet til rejsen er afsluttet.

Du vil være i en central position i et uformelt miljø. Arbejdsdagen vil typisk være meget travl og byde på mange forskellige typer af opgaver.

Primære arbejdsopgaver:

  • Kundesupport (mail og telefon) – f.eks. flyændringer, tilkøb, navneændringer, online check-in m.m.
  • Håndtering og efterbehandling af bookinger i vores interne administrationssystem
  • Billet- og dokumenthåndtering
  • Design og udvikling af vores administrative arbejdsprocesser

Arbejdsopgaverne betyder, at ingen arbejdsdag er slut før alle opgaver er afsluttet. Du vil få et godt indblik i hele virksomhedens dagligdag, og dermed bliver du en del af et team og et fællesskab.

Om dig


Din baggrund kan være erfaring fra en lignende stilling, men det vigtigste er din personlighed og din evne til at holde struktur, overblik og ikke mindst forstår vigtigheden af god service.

Uanset baggrund, så forventer vi at du:

  • er servicemindet både i tale og på skrift
  • er struktureret til fingerspidserne
  • skriver og taler dansk og engelsk uden problemer (flere sprog vil være en fordel)
  • anvender IT som en naturlig del af din hverdag og har nemt ved at lære nye systemer
  • har stor erfaring med Microsoft Office
  • kan arbejde selvstændigt med opgaverne
  • har stor talforståelse og købmandskab
  • kan holde MANGE bolde i luften på én gang
  • har en nysgerrig tilgang til verden, men er med på, at rutiner også er en del af hverdagen
  • er idérig og har lyst til at være med til at designe vores fremtidige arbejdsprocesser i takt med en
    stigende digitalisering af vores hverdag

Vi tilbyder


En fuldtidsstilling i et uformelt miljø med dygtige kolleger, korte beslutningsveje, frihed under ansvar og med gode muligheder for at sætte dit eget præg på din arbejdsdag.

Vi tilbyder lønpakke inkl. pension.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Sådan ansøger du


Send din ansøgning til job@krydstogteksperten.dk

Ansøgningen skal indeholde relevant information om dig selv, dine kompetencer, dit lønkrav og gerne lidt om din erfaring med arbejde indenfor administration og kundesupport.

Der afholdes løbende samtaler.

Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte salgschef Marie Louise Raaholdt på tlf. 6914 8924.

Udfyld nedenstående felter

Tak – din forespørgsel er afsendt. Du vil modtage en kopi pr. mail. Vi vender hurtigst muligt tilbage med et tilbud.
Enquiries
OBS: Husk at bekræfte din tilmelding til nyhedsbrev, i den mail du har modtaget (kig evt. i uønsket post)

Få tilbud